Skip to main content
Genel

İçerik Etkileşimini Uçuran Tüyolar

By 24 Kasım 2020Mayıs 12th, 2022No Comments

İçeriklerinizin etkileşimini uçuracak tüyolarla okurlarınıza daha iyi bir deneyim sunmak ister misiniz? Bugün ki yazımızda ürettiğiniz içeriklerle hedef kitlenize en kolay nasıl ulaşabileceğinizin yolunu göstereceğiz.. İçerik trafiğinizin yoğun olması sitenize artılar kazandıracak ve arama motorlarının sizi daha çok sevmesini sağlayacaktır.

content designEtkileşimli İçerik Ne İşe Yarar?

  • Seo ve kullanıcı deneyimi konusunda sitenize değer sağlar.
  • Güncel bilgiler vererek okurların elde etmek istediği enformasyonu içerir.
  • Hedef kitleye hitap eder ve merakları üzerine çeker.
  • Müşteri sadakati oluşturur ve devamlı okuma alışkanlığını beraberinde getirir.
  • Güvenilir sitelerden backlink alabilecek potansiyeli yaratır.
  • Müşterilerin ilgi alanlarını, dikkat çekici başlıkları ve hitap dilini bilme fırsatı verir.

Etkileşim Sağlayacak Adımlar

Sosyal medya platformlarında çevrimiçi kullanıcıların bir taraf belirtme ve fikir beyan etme isteği bulunmaktadır. Bunu göz önüne alarak oluşturduğunuz içeriklere test, anket veya soru cümlesi ekleyebilirsiniz. Kullanıcılar da içeriklerinize cevap vermek isteyecek ve sitenizin etkileşimi yükselecektir.

İnfografik Kullanımı

Görsel içeriklerin büyük oranda dikkat çektiği bu dijital çağda verileri infografikle hedef kitleye aktarmanız size artı kazandıracaktır. Özellikle sayısal veriler barındıran içerikler hedef kitlenizde merak uyandıracak ve bilgiye daha rahat ulaşmasını sağlayacaktır.

Anket Kullanımı

İçeriklerinize anketler ekleyerek kullanıcılara etkileşim yaratma imkanı verebilirsiniz. İçeriğinizde yer alan anketin sonucunu başka bir sosyal medya platformu üzerinden yayınlarsanız kullanıcılar anket sonucunu görmek için o sosyal medya hesabınızı ziyaret edecektir.

Sıralama

Oluşturduğunuz içerik okunması uzun sürecek bir yapıdaysa content alanınızı iyi kullanmalısınız. Uzun yazılar okurların gözünü korkutabilir ve karmaşık gelebilir. Bu yüzden kısa bir paragraf sonunda madde madde sıralama yaparak kısaca konuyu özetleyebilirsiniz. Maddelerden önce kullandığınız üst başlıklar kullanıcının o yazıda aradığı şeyi kolayca tarayıp bulabilmesini sağlayacaktır.

Filtreleme

Kullanıcılara, sitenizde aradıkları konuyla alakalı içeriklere ulaşabilmeleri için farklı kolaylıklar sunabilirsiniz. Örneğin; filtrelemede üst konu başlıkları vererek o üst konu başlığı altındaki alt başlıklarla içeriklere ulaşabilirler. Bu sayede kullanıcı bilgiye kolay ulaşmış olacak ve sitenizden mutlu ayrılacaktır.

Blog sayfamızda yer alan bazı konu başlıklarından ilginizi çekebilecek olanları sizler için derledik, ulaşmak için linklere tıklayabilirsiniz..

Pandemi Sürecinde Marka Yönetimi

Nofollow ve Dofollow Linkleri Nedir?

Kurumsal Sosyal Medya

 

 

 

Leave a Reply

If you want to leave a review, please Login or Register first.

creodive-iletisim-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Telefon
creodive-whatsapp-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Whatsapp
creodive-teklif-olustur-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Teklif Al
kreatif-calismalarimiz-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Projeler