Skip to main content
Google Ads Reklamları

Google Ads, Google aracılığıyla ulaşılabilen tüm mecralarda reklam yayınlamak isteyen işletmeler için Google’ın verdiği reklamcılık hizmetidir.

Google AdWords Reklamları, işletmelerin reklamları için bir bütçe belirlemesine ve yalnızca kullanıcıların reklamlara tıkladığında ödeme çekmesine olanak tanımaktadır. Reklam hizmeti büyük ölçüde anahtar kelimelere odaklanır. AdWords’ü kullanan işletmeler, Google Ads Reklam Ajansı arama motorlarını kullanarak Web’de arama yapan kullanıcıların ilgilendiği anahtar kelimeler üzerinden alakalı düzeyde reklamlar oluşturmaktadır. Arama yapıldığında anahtar kelime, reklamınızın gösterilmesini tetiklemektedir. AdWords, sağ tarafta veya Google arama sonuçlarının üstünde bulunan “Sponsorlu Bağlantılar” başlığı altında görünen en üstteki reklamlarda çıkmaktadır. AdWords reklamınız tıklanmışsa, Google arama kullanıcıları daha sonra web sitenize yönlendirilmektedir.

Markanız İçin Hemen Teklif Alın





    80+ Güçlü Markalarımız

    Ciro ArtışıMarka BilinirliğiYeni Müşteri Kazanımı100K Üzeri Web Sitesi Trafiği200K Lead Form Elde Ettik!

    1 – Strateji Belirleme

    Reklam Modellerinizi Seçiyoruz

    2 – Hedef Belirleme

    Reklam Hedeflemelerimizi İstediğiniz Ülke ve Şehirlere Göre Belirliyoruz.

    3 – Kreatif Belirleme ( Metin, Görsel ve Video )

    En İyi Performans Gösterebilecek Kreatifleri Düşünüp Tasarlıyoruz.

    5 – Yayınlanma Süreci

    Stratejik olarak hazırladığımız reklam kampanyaları incelemeye sunulur ve saatler içerisinde yayına girer!

    Kurumsal Google Ads İş Ortağı

    Creodive ile çalışmak ister misiniz?

    svg+xml;charset=utf

    Çevrimiçi Reklamcılığın
    En Etkili Erişim Platformu Google Ads

    Google Ads Reklam Danışmanlığı ile hedef kitlenizin tümüne hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz. Alanında profesyonel hizmet veren dijital pazarlama uzmanlarımız ile dönüşümleri yüksek kampanyalar oluşturabilirsiniz. Zamandan tasarruf ederek potansiyel müşterilerinizin markanızı tanıması için fırsatlar yaratabilirsiniz.

    Markanıza yönelik hazırladığımız reklam stratejileri, yaptığımız veri analizleri, oluşturduğumuz kurgular yoluyla reklamcılığın yeni nesil reklam modellerini bugün keşfedebilirsiniz!

    Oluşturduğumuz kreatifler sayesinde kampanya etkileşimlerinin yüksek geri dönüşler sağlaması ve markanızın cirolarını arttırmasını ister misiniz? Hedeflediğimiz tüm demografik reklam türleri sizlere daha fazla müşteri kazanımı, web sitesi trafiği ve lead formu olarak dönecek ve firmanızın ticari başarısına katkı sağlayacaktır.

    svg+xml;charset=utf

    Google Ads Nedir?

    google ads reklam ajansi e1664921866826İlk lanse edildiği yıllarda “Google Adwords” olarak adını duyuran ve dijital pazarlama tarihini yeniden yazacak bir akımın öncüsü olan Google Adwords Major bir karar ile 24 Temmuz 2018 tarihinde adını “Google Ads” olarak değiştirme kararı almıştır. İş ortaklarına Çevrimiçi reklam hizmeti sunan, arama motoru üzerinde haritalarda işletmelerin sunduğu ürün veya hizmetleri kullanıcılara tanıtan bir internet reklamı sistemidir.

    Küçük ve orta ölçekli işletmelerin benzer büyük ölçekli rakipleriyle rekabet edebilecekleri etkili reklam mecrasıdır. Daha fazla müşteriye ulaşabilmek için online pazarlama kanalı olan bu sistem milyonlarca insana hızlı bir şekilde ulaşma imkanı vermektedir. Çeşitli stratejileri içerisinde barındıran ve farklı pazarlama modelleri olan Google Ads, markaların daha fazla talep ve rağbet görmesini sağlamaktadır.

    Bilgi Bloğu
    Daha Dönüşüm İçin

    Siz sordunuz biz cevapladık
    Sıkça Sorulan Sorular

    Google Ads nedir?

    Google Adwords Reklamları

    Google Adwords Reklamları Nedir?

    google adwords reklamları, google ads reklamlarıGoogle Ads, reklamverenleri web ortamında arama yapan kullanıcıların karşısına çıkarmak ve rekabetli bir ortam oluşmasını sağlamak adına oluşturulmuş bir dijital reklamcılık hizmetidir. Kısmen reklamverenler tarafından önceden tanımlanmış, reklam metinlerinin kullanıcılara gösterilen web sayfalarının içeriğine bağlayabilecek “anahtar kelimeler” üzerine kurulmaktadır. Bu bağlamda reklamların çıkacağı anahtar kelimelerin marka ile alakalı düzeyde seçilmesi oldukça önemlidir.

    Kelimelerin tıklama başına maliyet dengeleri bulunmaktadır. Bu noktada markanın hedef kitlesi ve hedef kitlenin ilgilendiği konular göz önüne alınarak, reklam kampanyaları kurulmaktadır.
    Google Ads platformu sayesinde inanılmaz sayıda potansiyel müşteriye ve geniş pazar ağında dolaylı yoldan size ulaşabilecek kullanıcılara temas edebilirsiniz. Dijital platformlar arasında en çok kullanılan reklam modellerinden biri olan Google Ads reklamcılığını denemek için ultra bütçelere ihtiyaç duyulmamaktadır. Arama motorlarında müşterilerinizin size ulaşabileceği kelimeleri hesap ederek, bu yönde reklamlar vermek ve onları web sitenize yönlendirmekte yeterlidir. Talep gelmesi durumunda satışa dönüşmesini sağlamak reklamverenlerin elindedir. Müşteriye nasıl yaklaşması gerektiğini bilen ve iletişim dili kuvvetli olan markalar için Google Ads reklamlarından fayda sağlamak çok daha kolaydır.

    Google Ads reklam ajansı neler yapar?

    Google Ads Reklam Ajansı; google ile bağlanabileceğiniz tüm alanlarda markanız için reklamlarınızı kurgulayarak yönetmektedir. Markanızın sektörünü ve sektörle ilgilenen hedef kitleyi analiz ederek, aranma hacimi yüksek anahtar kelimeleri belirlemektedir. En önemli unsur; doğru kişilere, doğru zamanlarda, doğru metinler ve görseller ile reklamlar çıkmaktır. Google Ads uzmanları ile birlikte kampanya stratejilerini oluşturarak başarılı bir süreç yürütülmektedir.

    İster yerel bir pazarda, ister global bir pazarda reklamlarınızı yayına aldıktan sonra, tıklama başına maliyetlerinizi kredi kartınız üzerinden çekmektedir. Bu sayede reklamlarınızın hedef kitlenize ulaştığını bilerek, boşuna masraf etme düşüncesinden uzak bir şekilde markanıza katkı sağlayabilirsiniz. Google Ads Reklam Ajansı, markanız için en uygun maliyetle en yüksek rekabetli anahtar kelimelerde talep oluşturmayı amaçlamaktadır. Çevrimiçi pazarlama ve geri dönüşler sayesinde satışları arttırılmaktadır ve web site trafiği yükselmektedir.

    Google Adwords reklamları nasıl ücretlendirilir?

    Google Adwors reklamlarının son dönemlerde git gide rağbet görmesinin en önemli sebeplerinden bir tanesi ücretlendirme modelleridir. Markanızın reklamlarını yayınlamak için herhangi bir ücret talep edilmemektedir. Yalnızca markanıza vermek istediğiniz reklamlarda ayırdığınız bütçe üzerinden tıklanma başına ücret çekilmektedir. Bu yöntem ile hedef kitleniz sizi gördüğü ve reklamınıza eriştiği takdirde fiyatlandırma devreye girmiş olmaktadır.

    Ücretlendirme şekilleri ise 4 ayrı madde olarak sıralanmaktadır;

    CPC: Tıklama Başına Fiyatlandırma

    Tıklama başına ücretlendirme yapılan bir modeldir. Günlük olarak reklam bütçesi belirlenmektedir. Örneğin; bir gün için 100 TL fiyat aralandığı zaman, tıklama başına 5 TL çekilsin şeklinde manuel ayarlar yapılmaktadır. Bunun ardından gün, saat, şehir, ülke ve hedef kitle gibi detaylar girilmektedir ve reklam yayına alınmaktadır. Yayın aşamasında her tıklamada 5 TL bakiyeden çekilmektedir. Toplam 100 TL sınırına ulaştığında reklam o gün ki yayın sürecini doldurur ve kapanır. Ayrıca bir IP üzerinden yapılan tıklamalar tek bir tıklama olarak algılanmaktadır ve bakiyeyi etkilemez.

    CPM: Görüntüleme Başına Fiyatlandırma

    Reklam görüntüleme başına ücretlendirme yapılmaktadır. Bu sistemde Google Ads reklamlarında görüntülü reklam verilmektedir ve sayfanın görüntülenme sayısına bağlıdır. Örnek olarak; 100 görüntülenme 1 birim olarak ele alınmaktadır ve ona göre hesaplama yapılır.

    Satın Alma Başına Fiyatlandırma

    İsminden de görüldüğü üzere bu modelde ücretlendirme işlemleri satın almaya, form doldurmaya veya belge indirmeye dayalıdır. Tüm ücretlendirmeler bu aşamaya gelen kullanıcı başına çekilmektedir.

    Aksiyon Başına Fiyatlandırma

    Bu reklam modelinde, reklam veren belirlediği takdirde ücretlendirmeler alınmaktadır. Örneğin; web sitesine abone olan kullanıcı başına ücretlendirme yapılmasını talep edebilmektedir.

    Google Adwords reklamları işe yarar mı?

    Dijitalde ürün/hizmet sunan tüm markalar internet üzerinde satışlarını arttırmanın yollarını düşünmektedir. Tam da bu noktada ortaya çıkan Google Ads Reklamları; Google arama motorlarında günde milyonlarca ürün ve hizmet araştırması yapan kullanıcılara erişme fırsatı sunmaktadır. Markanızın sattığı hizmet veya ürünleriyle ilgili, hayat verdiği sektörle ilişkili anahtar kelimeler Google arama motorlarında search edildiği an reklamınız o kullanıcının önüne düşmektedir. Bu sayede potansiyel müşteriye ulaşan değil, potansiyel müşterinin ulaştığı bir marka haline gelirsiniz. Potansiyel müşteri kitlenizi ciddi manada genişletmenizi sağlayan Google Ads reklamları, online pazarlamanın en akılcı yöntemlerindendir. İsabetli adımlar atmak isteyen markalar için doğru anda doğru mesajla doğru kişiye ulaşmasını maksimum verimlilik minimum efor şeklinde kolay kılmaktadır.

    Google Ads avantajları nelerdir?

    Çevrimiçi ortamlarda markaların web siteleri birer online mağazaları olduğu için, rekabetlerini de buradan yürütmektedirler. Bu rekabetli yarış içerisinde dengeleri değiştiren en önemli araçlardan biri de reklamlardır. En fazla tercih edilen reklam platformlarından bir tanesi de Google’dır. Google, dijitalde var olan reklam ihtiyacını ön görerek ürün ve hizmet satın almayı düşünen kullanıcılar ile satışlarını arttırmak isteyen reklam verenler arasında bir köprü görevi görmektedir. Bu köprü de tabii ki Google Adwords reklamlarının ta kendisidir. Bu reklam modelinin birçok avantajı bulunmaktadır.

    • Sitenizin Keşfedilmesi 

    Google Reklamları ile arama motorlarında araştırma yapan kullanıcılar markaları görürler ve sitelerini merak edip incelerler. Reklam çalışmaları sayesinde bir web sitenin ziyaretçi oranlarında ve satışlarında artış görülmektedir.

    • Düşük Bütçeli Fırsatlar

    Reklam olarak düşünüldüğü zaman zihinlerde oldukça yüksek rakamlar oluşabilmektedir ancak Google reklamları düşük maliyetle yüksek aranma hacimi olan kelimeler üzerinden etkileşim almayı amaçlar. Bu sayede küçük veya büyük işletmeler dahil tüm firmalar reklam verebilme fırsatına sahip olur. Belirlenen reklam bütçeleri üzerinden markanızın reklamlarını periyodik olarak yürütebilirsiniz ve reklamlar verimli ilerledikçe harcadığınız bütçeyi kar oranına dönüştürebilirsiniz.

    • Kişiselleştirilmiş Reklam Modeli

    Google Ads Reklamları üzerinde istediğiniz anda değişiklikler ve güncellemeler sağlayabilirsiniz. Bir kampanyanızdaki indirim oranını değiştirerek tekrardan reklamınızı yayına alabilirsiniz. Google reklam planı ile gündeme ayak uydurarak, daha iyi dönüşler alabilirsiniz. Sektörünüzle alakalı anahtar kelimeleri arttırabilir veya azaltabilirsiniz. Bu sayede reklam kampanyanız tamamen sizin istediğiniz şekilde ilerler.

    • Müşteri Kazanımı

    Dijital pazarda sizinle aynı işi yapan rakiplerinizi gölgede bırakmak istemez misiniz? Google Ads reklamları ile sektörünüze ilgi duyan müşterilere kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Reklam verirken hedef kitlenizin seçimini ve araştırabileceği anahtar kelimeleri iyi analiz etmelisiniz. Bu sayede tüm rakiplerinizden önce müşterinin sizinle irtibata geçmesini sağlayabilirsiniz.

    • Hedefli Reklam Kampanyaları 

    Reklam kampanyalarınızı kurgularken belirli ilgi alanları ve niş özelliklerle kurgulayabileceğiniz gibi daha geniş kitlelere de hitap edebilirsiniz. İçinde bulunduğunuz sektörde ürün veya hizmet satışı sağlıyor olabilirsiniz. Reklamlarınızda tam da müşteriniz olmasını istediğiniz kişilerden geri dönüşler elde edebilirsiniz. Hedefli reklam kampanyalarında gün, saat, konum, anahtar kelime, dil, yaş, reklamın görüntüleneceği cihaz türü gibi birçok filtreleme özelliği devreye girer. Bu şekilde tam da markanıza uygun müşterilerden talep görürsünüz.

     

    Google Ads reklam uzmanı ne yapar?

    Dünya da en yoğun vakit harcanan ve en fazla tercih edilen arama motoru Google’dır. Online reklam ve pazarlama konusunda da Google Adwords reklam hizmeti ile ön planda yer almaktadır. Bu reklam modellerinin kullanımında tecrübeli ve bilgi sahibi olan, verdiği destek karşılığında ücret talep eden, etkileşim yöntemlerini iyi bilen, profesyonellikle bu süreci yürüten kişilere Google Ads uzmanı denmektedir. Google Ads uzmanı; deneyimini ve bilgilerini kullanarak markaların bu hizmetten en verimli şekilde faydalanmasını sağlamaktadır. Google reklam uzmanları ile tıklama başına maliyet hesaplamaları en asgari düzeyde tutularak, daha fazla müşteriye ulaşmak mümkündür. Reklama ayrılan bütçe ile reklamdan elde edilen bütçe arasında yüksek kar oranları görülmektedir.

    Kısaca Google Ads uzmanları, piyasayı iyi değerlendirirler. Reklamın verileceği ürüne yönelik en etkili kampanya stratejilerini belirlerler ve doğru anahtar kelime seçimleri yaparlar. Tüm bunların yanında google reklam uzmanları ile iş birliği kurarak, reklamlarınızdan aldığınız dönüşleri iyi analiz edebilir ve gerekli yerlerde güncellemeler yapabilirsiniz. Bu da hedef kitlenin aksiyonlarına yönelik A/B testi uygulamaları yaparak doğru reklam modelini seçmenizi kolaylaştırır.

     

    Dijital Pazarlama ajansı neler yapar?

    Dijital pazarlama ajansı: geleneksel reklam ajanslarının tam tersine internet mecralarında yer alabilecek tüm çevrimiçi ve dijital ağlarda pazarlama faaliyetleri yürütebilen ajanslardır. Bu sebeple dijital pazarlama ajansı dediğimiz ‘dijital’ kavramının içerisine; web tasarım, mobil uygulama, SEM (arama motoru reklamcılığı) , SEO (arama motoru optimizasyonu) , sosyal medya yönetimi ve reklamcılığı, google adwords reklamları ve içerik yönetimi gibi birçok hizmet sığmaktadır.

    Geleneksel ajans kültüründe olduğu gibi TV, gazete, dergi veya reklam panoları üzerinden çalışmazlar. Tüm faaliyetlerini dijitalde sürdürerek, performansı ölçümlenebilir kampanyalar hazırlarlar. Bir dijital pazarlama ajansı, yaptığı tüm işlerin geri dönüş oranlarını ölçebilir ve daha fazla verim alabileceği stratejiler geliştirebilir. Geleneksel pazarlama modellerinin yerine daha düşük bütçeli ve daha geniş kitlelere erişim sağlayan dijital pazarlama ile markaların itibar edinmesi kolaylaşır. Markanıza hayranlık duyabilecek hedef kitle belirlenerek bu kitleye yönelik çalışmalar yapılmaktadır. Öte yandan reklamlardan alınan başarı ve etkileşim yüzdeleri raporlanarak, farklı ve kreatif kampanya kurguları hazırlanmaktadır.

    Dijital Pazarlama uzmanı görevi nedir?

    Dijital pazarlama uzmanı, hizmet verdiği marka için dijitaldeki tüm platformlarda sektörel pazarını ve hedef kitlesini analiz ederek, ona bir plan yaratır. Markaya bilinirlik kazandırmak ve hedef kitlesi ile iletişimi kuvvetlendirmek adına gerekli dijital stratejileri hazırlar. Bu kişilere ‘dijital pazarlama uzmanı’ denir. Son zamanlarda hemen hemen tüm markaların tercih ettiği; SEO, Google Analytics, GDN setler, sosyal medya trendleri, kampanya kurguları vs. kısacası dijitaldeki tüm gelişmeler aslında onun alanıdır.

    Dijital pazarlama uzmanları, markaya bir kimlik katmak ve markanın geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak adına çalışmalar yürütmektedir. Dijital pazarlama uzmanının bazı görevlerini sıralayacak olursak:

    • Dijitalde popüler olan içerikleri takip etmek
    • Devamlı olarak aktif olmak ve kendini geliştirmek
    • Dijital kapsamlı etkinliklere katılmak
    • Sosyal medya platformlarının dinamiklerine hakim olmak
    • SEM, e-mail pazarlama, Google Analytics, mobil pazarlama ve SEO konusunda bilgi sahibi olmak
    • Stratejik kampanyalar geliştirerek markanın etkileşimlerini arttırmak
    svg+xml;charset=utf
    creodive-iletisim-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
    Telefon
    creodive-whatsapp-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
    Whatsapp
    creodive-teklif-olustur-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
    Teklif Al
    kreatif-calismalarimiz-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
    Projeler