Skip to main content

Evergreen İçerik Nedir?

Evergreen içerik sürekli güncelliğini koruyan, SEO uyumlu, okuyucuların devamlı okuyabilecekleri içeriklerdir. İçerikler sıkça değişime uğramaz, trend olan konulardan oluşmazlar. Okuyucuların temel bilgi gereksinimlerini karşılamak için nedir, ne işe yarar, nasıl yapılır gibi sorulara cevap aramak amacıyla oluşturulurlar. Bu içerikler giriş seviyesinde olan içeriklerdir. Üzerinde araştırmalar yapılması, bilgi sahibi olunması gereken içeriklerdir ve bu sayede uzun süren site trafiği ile marka bilinirliği kazandırmaktadır. Güncel olan bu içerikler SEO uyumlu yazılması halinde Google için önemli içeriklere dönüşmektedir. Özgün bir biçimde hazırlanması halinde sitenizin Google arama motorunda üst sıraya yerleşmesine fayda sağlamaktadır.

Evergreen İçerik Ne Değildir?

Okurlarınıza bu içerikleri sunabilmeniz için kaçınmanız gereken formatlar;

Başarılı Markalaşma Sırları Bu içeriğimizi İncelediniz ?
  • Sezonsal veya belirli bir gün ve döneme özel içerikler,
  • Anlık olan trend ya da popüler kültür üzerine içerikler,
  • Moda trendleri,
  • Gündem konuları,
  • Belirli bir döneme ait istatistiksel ve rakamsal veriler.

evergreen icerikEvergreen İçerik Nasıl Olmalıdır?

Evergreen, sözcük anlamında sürekli yeşil olarak tanımlanır. Bundan yola çıkarak kapsayıcı, sürekliliği olan ve giriş seviyesi bilgiye sahip içerikler olmalıdır. Örneğin ‘’SEO Nedir?’’ belli bir trend ile ortaya atılmış gelip geçici bir konu değildir. Devamlı arama hacmine sahip okuyucunun temel bilgi ihtiyacını karşılamaktadır. Sizler de içeriğin evergreen olup olmadığı ya da nasıl olması gerektiğini, hazırlamak isteğiniz içeriği veya incelediğiniz içeriği bu kriterler üzerinden değerlendirebilirsiniz. Ek olarak evergreen içerik, kapsamlı ve doyurucu olmalıdır. Temel bilgi arayan kullanıcıları hedefleyeceğiniz için, içeriğiniz hakkında hiçbir bilgi sahibi olmayan okurların bütün sorularını yanıtlar biçimde olması; hem arama motorları tarafından hem de kullanıcı açısından önemlidir.

Hedef Kitlenizin Sıklıkla Aradığı, Arayacağı Konuları Belirleyin

Hedef kitlenizi tanıyarak, hangi konularda bilgi aradıklarını ve bilgi düzeylerini bilerek, evergreen stratejisini belirlemeniz daha kolay olacaktır.

Sektör İpuçları Sağlayın

Sektörünüzle ilgili bilgiye ulaşmak amacıyla arama motorunda gezinen kullanıcılar için öncelik konularınızı belirlemelisiniz. Sonra her bir konu için detaylı bir araştırma yaparak içeriğinizi yazabilirsiniz.

Dijital Pazarlama da Web Tasarımın Önemi Bu içeriğimizi İncelediniz ?

Evergreen İçerik Yazmanın Faydaları Nelerdir?

En önemli avantajlarından birisi çok yüksek aranma hacmine sahip olmalarıdır. Aynı zamanda sitenize fazla sayıda ziyaretçi alma potansiyeline sahip olmalarıdır. Belirli bir alanda talep gören konularda üst sıralarda bulunmanız ve bilir kişi olmanız, kullanıcıları memnun edecek ve rakiplerinizden daha üst sıralara çıkmanıza avantaj sağlayacaktır.

İlginizi çekebilecek diğer konuları derledik. Bunları keşfetmek isterseniz aşağıdaki bağlantılara tıklamanız yeterlidir.

Viral İçerik Oluşturmanın Püf Noktaları

İçeriklerimize göz atmak için bizi sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.

https://www.instagram.com/creodive/
https://www.youtube.com/channel/UC2_Ec35UlV4Ok_tBWEO5K6A
https://www.facebook.com/creodive/
https://www.linkedin.com/company/creodive/ 

Leave a Reply

If you want to leave a review, please Login or Register first.

creodive-iletisim-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Telefon
creodive-whatsapp-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Whatsapp
creodive-teklif-olustur-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Teklif Al
kreatif-calismalarimiz-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Projeler