Skip to main content

Mimarlar ve İç Mimarlar Sosyal Medyayı Nasıl Kullanmalı?

Sosyal medya yönetimi kullanımı sektörel değişiklikler göstermektedir. Farklı iş dallarında Facebook daha önemli bir mecra iken, mimarlık sektöründe çevrimiçi portföyler göstermek daha büyük etki sağlamaktadır. Mimarlar ve iç mimarlar arka planda yoğun bir iş temposu gerektiren mesleklerin içerisinde yer almaktadır. Eskiz çalışmaları, maket öncesi çizimler, maket oluşturma ve proje sunumu gibi ciddi emek süreçlerinden geçmektedir. Harcanan bu emeklerin hedef kitleye en sade şekilde ulaşması gerekmektedir. Bu detayları göz önüne alarak sizler için 5 Önemli öneride bulunduk:mimarlar ve iç mimarlar

  • Proje Öncesi Taslak Çizimlerinden İçerik Oluşturma

Mimarlık tamamen hayal gücüne ve dekoratif bir göze bağlıdır ve hayal edilen proje ilk olarak bir kağıda ya da dijital döküme yapılmaktadır. Bu taslak çizimleri ilk bakışta kötü gibi görünse de, projenin hayata geçirilme sürecinde bambaşka bir yapı oluşmaktadır. İşte bu da mimarlar ve iç mimarlar adına büyük bir before/after içeriği sağlamaktadır. Yaratılacak projede verilen emekleri ve harcanan zamanı hedef kitleye direkt olarak aktaracaktır. Aynı zamanda güven kazanımı için de mükemmel bir fırsattır.

  • Dijital Portfolyo Oluşturma

Mimarlık eğitimini tamamlamadan önce tüm portfolyolar ve proje deneyimleri tasarlanmaktadır ve bu portfolyoları dijitale dökmek daha basit olabilmektedir. Portfolyonuzu dijitale aktarmak için bir landing page tasarımı kullanabilirsiniz ya da wordpress tabanlı, istediğiniz temada kişisel bir web tasarım tasarım ile kurabilirsiniz.

  • Güncel Blog Yazıları Yazma

Dijitalin içerisinde sonsuz bir içerik havuzu bulunduğunu varsayarsak, bu içerik havuzunda görsel, yazılı, video vs. birçok tür yer almaktadır. Bunların arasında ise en uzun ömürlü olanı blog yazılarıdır. Bu sebeple mimarlar sosyal medyayı etkili kullanırken blog içeriği üretmeye vakit ayırmalı ve güncel bir şekilde faydalı içerikler üretmelidir.

  • Mimarlar Ve İç Mimarlar İçin Sosyal Ağlar

Mimarlar ve iç mimarlar tarafından kullanılabilecek olan en uygun sosyal ağ siteleri arasında Pinterest, Behance ve Youtube bulunmaktadır. Pinterestte kendi resim galerinizi oluşturabilirsiniz, Behance de dijital dökümlü projelerinizi yayınlayabilirsiniz, Youtube da ise projenizin taslak çizimi aşaması ile hayata geçiş sürecini birleştirerek video içerikler paylaşabilirsiniz..

  • Hedef Kitleyi Satışa Yönlendirme

Dijitalde ürettiğiniz tüm içerikleri daha fazla kullanıcılara ulaştırabilmek ve kendi müşteri kitlenizi toplayabilmek için hedef kitlenizin iletişim bilgilerini öğrenmelisiniz. Markanıza ait sosyal medya hesaplarınızı takip eden, içeriklerinizi beğenen ve yorumda bulunarak etkileşim kuran kullanıcıları satışa yönlendirmek en önemli noktalardan biridir..

Bu 5 önemli tavsiyemizin dışında mimarlar ve iç mimarlar olarak trendleri takip edebilirsiniz ve buna uygun paylaşımlar yapabilirsiniz. Örneğin;

  • Instagram reels videolarını kullanarak ev ve bahçe eşyalarında dekoratif rötuşlar yapabilmek adına birkaç video çekebilirsiniz.
  • ‘Ev dekorasyonunda mobilyalar için en doğru konum neresi olabilir?’ gibi kısa faydalı içerikler paylaşabilirsiniz.
  • Pandemi döneminde evde bunalan ve değişiklik isteyen kullanıcılar için ‘Yoga Odası Dekorasyonu Fikirleri’ verebilirsiniz.

Paylaşımlarınızı tasarlamak için vakit ayıramıyorsanız veya bu konuda zorluk çekiyorsanız, profesyonel bir grafik tasarım ve reklam ajansı ile çalışma süreçlerinizi yürütebilirsiniz..

 

 

 

Leave a Reply

If you want to leave a review, please Login or Register first.

creodive-iletisim-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Telefon
creodive-whatsapp-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Whatsapp
creodive-teklif-olustur-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Teklif Al
kreatif-calismalarimiz-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Projeler