GenelWeb Tasarım

Dijital Pazarlama da Web Tasarımın Önemi

By 23 Ekim 2020 Kasım 14th, 2020 No Comments

Bugün standartların dışına çıkmak isteyenler için harika bir konuyla geldik! Günün konusu ‘Dijital Pazarlama da Web Tasarımın Önemi’ , sizler de markanız için entegre bir pazarlama planı hazırlıyorsanız, öncelik düzenli bir web tasarımından geçmektedir. Doğru bildiğiniz yanlışları unutmak için bu yazımızı kaçırmayın deriz. Deneme Dijital Pazarlama – Tarık YILMAZ web sitesi

Dijital Pazarlama da Tasarım Yapısı:

Kullanıcıların markanızı tercih etmesini sağlayabilecek tüm detaylar web tasarımınızda görünür olmalıdır. Dijital Pazarlama için web tasarımında sayfa düzeni, renk paletleri, tipografi seçimi gibi öğeler stratejik olarak kullanıldığında online pazarlama kampanyalarını uçuran bir güç haline gelmektedir. Faaliyet verdiğiniz sektör ne olursa olsun günceli yakalayan, bilgi içeren ve estetik yapısı güçlü bir web tasarım kullanıcıların dikkatini çeker ve yoğun etkileşim sağlar.

Dijital Pazarlama da Site Hızı:

İyi ve hızlı hizmet veren bir web sitesi en büyük referansınız olarak site trafiğinizi, satış etkinizi pozitif etkiler. Sitenizi değişen dijital pazarlama web tasarım yapılarına uygun olarak revize etmeniz gerekebilir, eskiyen ve yavaşlayan bir site kullanıcıları rakiplerinize yönlendirmenize sebebiyet verecektir. Kendi ellerinizle rakibinize galibiyeti verir miydiniz? Sanırım bu duyguyu yaşamak istemezsiniz.. O yüzden maçı sonuna kadar kurallarına uygun oynamalısınız. 🙂

Dijital Pazarlama da Fark Yaratma:

Sizi dijital pazarlama sektöründe rakiplerinizden ayıran eşsiz yönünüzü ortaya çıkarabilmeniz, dijital de farklı olduğunuzu kanıtlamanız için büyük önem taşımaktadır. Klasik şablonlarla web sitesi oluşturmak tabii ki mümkün ama bunun yerine farklı materyaller kullanarak kendinizi özel kılabilirsiniz. Kullanıcıların zihninde nasıl bir yer edinmek istediğinize karar verdikten sonra kullanıcı deneyimi çalışmalarına özen göstermelisiniz. Hedeflediğiniz yere daha kolay nasıl ulaşabileceğinizi belirlemek için A/B testleri gibi stratejik hamlelerde bulunabilirsiniz.

A/B Testi:

A/B testi hangisinin daha iyi performans sağladığını belirlemek için bir web sayfasının veya uygulamanın iki sürümünü birbiriyle karşılaştırma yöntemidir. Bir sayfanın iki veya daha fazla hali rastgele kullanıcılara gösterilir ve hangisinin belirlenmiş hedeflere uygun olarak daha iyi performans gösterdiğini belirleyen analizler verir.

Marka Sadakati:

Kullanıcılar ve müşteriler bir süre sonra markanızla duygusal bir bağ içine girecek ve marka sadakati oluşacaktır. Dijital pazarlama da marka sadakati müşterilerde bir ürüne bağlı olmakla değil markaya bağlı olmakla gerçekleşir. Markanızla ilgili çıkan haberleri yakından takip edecek ve yeni çıkan ürünlerinizin ilk deneyimcisi olacaklardır. Bu konuda aklınıza ‘İos’ ve ‘Anroid’ kullanıcıları gelebilir. Biliyorsunuz ki yıllardan beridir markalarının savunucusu haline gelen ve sosyal medya, forum siteleri vs. üzerinden tartışmalara giren, aynı markayı savunanlar olarakta birbirleriyle yardımlaşan bu kullanıcılar müşteri sadakatinin en büyük örneğidir.

DİJİTAL OKURYAZARLIK NEDİR?

Leave a Reply