Youtube Reklamları Satışa Dönüşmüyor Mu?
Covid-19 hayatımıza girdiğinden beri hepimiz yeni kelimeler duymaya başladık ve bu kelimeleri benimsedik. Örneğin; youtube reklamları, benzersiz alışkanlıklar, olağanüstü beceriler vs. Bu kelimelere göre öncelikle perakendeciler, ilerleyen süreçlerde ne gibi zorluklarla karşılaşacaklarını ve bu zorluklara karşı nasıl başa çıkma yolları izleyebileceklerini planlamaktadır. Uzun süredir yapabilecekleri iyileştirmeleri hızlandırmakta ve müşteri kitlelerine yarar sağlayabilmeleri adına yenilikler sunmaktadır.
Youtube Reklamları İle Marka Bilinirliği Oluşturmak
Dijitalin içerisinde yer alan her marka gibi bizim de ilk hedefimiz, daima dijital ortamın sunmuş olduğu yenilikleri denemek ve tüketiciyle doğru yerde doğru vakitte buluşmaktır. Bu strateji doğrultusunda en önemli olan mecralardan biri YouTube olarak gündemde görünmektedir. Özellikle birçok marka ve kampanyanın yer aldığı, influencer ürün tanıtımlarıyla ‘bilinirlik’ kazanmanın kolaylaştığı bir dijital merkezdir. YouTube Reklamları, satışa yönelik tek bir kampanyamızın dahi farklı hedef kitlelere hizmet etmesini sağlamaktadır. Bu da, bilinirlik oluştururken ürünü satmak isteyen markalar adına YouTube’u oldukça değerli bir noktaya çekmektedir. YouTube Reklamları örneklerinde satışa teşvik çalışmalarından itibaren, bu mecrayı yalnızca video izletmek amacı güderek değil aynı zamanda bir satış pazarı olarak görmek önemlidir.
Covid-19 Sonrası Gelişen Tüketici İhtiyaçları
Covid-19 sonrasında çoğu birey zamanının çoğunu evinde geçirmeye ve bu süreç içinde kaliteli vakit geçirme ihtiyacı duymaya başlamıştır. Bu sebeple çoğu izleyicinin: yemek tarifleri, evde tamir, el işleri, kişisel bakım, spor ve ev dekorasyonu konularında video izlediği görülmüştür. Yapılan araştırmalara göre özellikle Türkiye’de katılımcıların %92’sinin son 12 ayda en az bir canlı yayın izlediği söylenmektedir. Canlı yayınları bir “topluluk aktivitesi” olarak görmeye başlayan izleyiciler, canlı yayınlar sayesinde bir topluluğun parçası olarak diğer insanlarla bağlantıda kalma hissini benimsemektedir.
E-Ticaret Youtube Kanalı Nasıl Kullanılır?
İşletmeniz için farklı sosyal medya platformlarında olduğunuz gibi bu video platformunda da aktif olmalısınız. Markanız adına video içerikleri eklemeniz, etkileşimlerinizi arttıracaktır. Covid-19 salgınında kurgulayacağınız tüm video içeriklerle dijitalde zaman geçiren hedef kitlenize erişebilme şansınız yükselecektir. E-ticaret firmalarınız için konu olabilecek video başlıklarına örnek verecek olursak;
- Ürün ve hizmet tanıtımı
- Detaylı ürün inceleme
- Duyuru ve yenilikler
- Online hizmet aşamaları
- Ürünlerin hazırlık aşamaları
- Bilgilendirici videolar
- Depo ve paketleme sistemleri
Kullanıcı yorum ve değerlendirmeleri adına online içerikler geliştirerek markanıza olan güven duygusunu artırmaya yönelik çalışmalar yapabilirsiniz.
İlginizi çekebilecek diğer konuları derledik. Bunları keşfetmek isterseniz aşağıdaki bağlantılara tıklamanız yeterlidir.
Video İçerik Üretimi ile Dijitalde Sınırsız Yükseliş
İçeriklerimize göz atmak için bizi sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.
https://www.instagram.com/creodive/
https://www.youtube.com/channel/UC2_Ec35UlV4Ok_tBWEO5K6A
https://www.facebook.com/creodive/
https://www.linkedin.com/company/creodive/