The House Cafe

kreatif medya planlama

The House Cafe, 2002 yılında İstanbul Teşvikiye’de Nişantaşı apartmanında kurulmuştur. Kısa bir süre içinde mevsimsel içeriklerle hazırlanan lezzetli menüsü ve samimi ortamıyla müdavim kitlesini oluşturarak şehrin en sevilen mekanlarından biri haline geldi. Özgün menüsü, çok sevilen klasikleri ve dünya mutfağından yenilikçi lezzetler barındırmakla beraber misafirlerine kendilerini evlerinde hissettirecek lokal tatlara da yer veriyor.

Mecralar Hedef Kitle
Facebook Aileler
Instagram Gençler
Linkedin Şef Ve Gurmeler
thehouse

Kreatif Post Tasarımları

Markaya özel olarak tasarladığımız çalışmalar.

https://www.youtube.com/watch?v=FvqBsmDzj7g
Markanız İçin Kreatif Yolculuğa Hazır mısınız?

İşletmenize Özel Sosyal Medya Danışmanlığı için

Bugün Teklif Alın

Dijital Varlıkların Oluşturulması

Stratejik Planlama Süreçleri

Öncelikle markanın hedef kitlesini analiz ederek, hedef kitlenin yer alabileceği mecraları belirledik. Her mecrada farklı aksiyonlarda bulunan hedef kitlenin dikkatini çekebilecek kreatif çalışmalar yürüttük. Görsel ve metinsel iletişimi kuvvetli olan içeriklerle etkileşimi yükseltmeyi başardık. Bu sayede hem markayı hedef kitlesi ile buluşturduk, hem de marka bilinirliği sağladık. Markanın misyon ve vizyonunun dışına çıkmadan hazırlanan kreatifler ile marka imajını sabitledik.

  • Markanın hedef aldığı kitleye ulaşım sağladık.
  • Etkileşim oranlarını arttırmak için kullanıcı odaklı çalışmalar hazırladık.
  • Instagram ve Facebook platformunu etkili kullandık.
  • Markanın verdiği hizmetin ‘neden tercih edilir?’ olduğunu vurguladık.
  • Marka ve kullanıcılar arasında oluşan güven bağlarını kurduk.
  • Fayda sağlamak amacıyla bilgi verici paylaşımlar yaptık.
  • Moderasyonu başarıyla sağlayarak kullanıcılarla iletişimi güçlü tuttuk.

İtibar Yönetimi

  • Markaya ait dijital varlıkları iyileştirdik.
  • Profil düzenlemelerini sağladık. (biyografi, cover, highlights vs.)
  • Hedef kitleye hitap eden içerik stratejileri geliştirdik.
  • Markanın ürünlerini ve kampanyalarını vurguladık.
  • Kreatif tasarımlarla etkileşim oranlarını arttırdık.
  • Dijital çalışmaların tümünde markaya yakışan renk tonlarını kullandık.
  • Fiziksel etkinlikler düzenleyerek hedef kitlenin memnuniyetini amaçladık ve başardık.
  • Instagram hesabında soru-cevap ve anket etkinlikleri yaptık.
  • Kullanıcıları süreçlere dahil ederek, fikirlerine önem verdik.
  • Cafenin menüsünü ve iç konseptini videolarla paylaşarak hedef kitlenin güvenini kazandık.
  • Dijital Marketing stratejileriyle marka bilinirliğini ve satışları arttırdık.

Markanız İçin Hemen Teklif Alın