Subaşı Gümrük

kreatif medya planlama

Subaşı Gümrük Müşavirliği Ltd. Şti, o zamanki ünvanı ile “Gümrük Komisyonculuğu” olarak 1948 yılında kurulmuştur. Bugün gelinen noktada birçok deneyimli gümrük müşaviri, nitelikli müşavir yardımcıları ve diğer destek ekipleri ile bir araya gelen, güçlü geçmiş deneyimlerine dayanarak geleceği çok net bir şekilde görebilen “Gümrük Müşavirlik Müessesesi” olan Subaşı Gümrük Müşavirliği Ltd. Şti. işkolunda saygın bir kurumdur.

Mecralar Hedef Kitle
LinkedIn İşletme Sahipleri
Instagram İthalat Ve İhracatçılar
Youtube E-Ticaret Firmaları
subasi

Kreatif Post Tasarımları

Markaya özel olarak tasarladığımız çalışmalar.

https://www.youtube.com/watch?v=FvqBsmDzj7g
Markanız İçin Kreatif Yolculuğa Hazır mısınız?

İşletmenize Özel Sosyal Medya Danışmanlığı için

Bugün Teklif Alın

Dijital Varlıkların Oluşturulması

Stratejik Planlama Süreçleri

Öncelikle markanın hedef kitlesini analiz ederek, hedef kitlenin yer alabileceği mecraları belirledik. Her mecrada farklı aksiyonlarda bulunan hedef kitlenin dikkatini çekebilecek kreatif çalışmalar yürüttük. Görsel ve metinsel iletişimi kuvvetli olan içeriklerle etkileşimi yükseltmeyi başardık. Bu sayede hem markayı hedef kitlesi ile buluşturduk, hem de marka bilinirliği sağladık. Markanın misyon ve vizyonunun dışına çıkmadan hazırlanan kreatifler ile marka imajını sabitledik.

  • Markanın hedef aldığı kitleye ulaşım sağladık.
  • Etkileşim oranlarını arttırmak için kullanıcı odaklı çalışmalar hazırladık.
  • Instagram ve Facebook platformunu etkili kullandık.
  • Markanın verdiği hizmetin ‘neden tercih edilir?’ olduğunu vurguladık.
  • Marka ve kullanıcılar arasında oluşan güven bağlarını kurduk.
  • Fayda sağlamak amacıyla bilgi verici paylaşımlar yaptık.
  • Moderasyonu başarıyla sağlayarak kullanıcılarla iletişimi güçlü tuttuk.

İtibar Yönetimi

  • Markaya ait dijital varlıkları iyileştirdik.
  • Profil düzenlemelerini sağladık. (biyografi, cover, highlights vs.)
  • Hedef kitleye hitap eden içerik stratejileri geliştirdik.
  • Markanın ürünlerini ve kampanyalarını vurguladık.
  • Kreatif tasarımlarla etkileşim oranlarını arttırdık.
  • Dijital çalışmaların tümünde markaya yakışan renk tonlarını kullandık.
  • Fiziksel etkinlikler düzenleyerek hedef kitlenin memnuniyetini amaçladık ve başardık.
  • Instagram hesabında soru-cevap ve anket etkinlikleri yaptık.
  • Kullanıcıları süreçlere dahil ederek, fikirlerine önem verdik.
  • Dijital Marketing stratejileriyle marka bilinirliğini ve satışları arttırdık.

Markanız İçin Hemen Teklif Alın