Skip to main content

İstanbul Sosyal Medya Ajansı ‘Creodive’ Neler Yapar?

Birden çok zorlukla başa çıkarak var ettiğiniz markanızın, sosyal medya hesaplarını ve dijital varlıklarını kolayca birine emanet edemediğinizi biliyoruz. Fakat sosyal medya yönetimi ‘creodive’ dijital tüm ihtiyaçlarınızı yerine getirerek iş yükünüzün çoğunu sizden almayı hedeflemektedir. Siz müşterilerinize değil, müşterileriniz size ulaşsın istiyorsanız; istanbul sosyal medya ajansı ‘creodive’ ile çalışarak, doğru ve akılcı hamleler yapabilirsiniz. Günümüzde teknolojik yenilikler adeta elimiz kolumuz olmuş iken, markaların bu teknoloji çağı içerisinde değişime uğramaması imkansız.

Hedef kitleler artık hangi sektör için olursa olsun, hizmet almak istediği markayı google arama motorları ve sosyal medya hesapları üzerinden incelemektedir. Bunun taşıdığı anlam ise markanın trendleri takip edip etmediğini, yenilikçi bir bakış açısına sahip olup olmadığını anlamaktır. Sosyal medya da veya google arama motorlarında göz önünde olmayan bir marka iseniz, kullanıcının gözünde neredeyse yok hükmündesiniz. Bu algının değişmesi ve dijitalde zirvede yer alabilmeniz için de istanbul sosyal medya ajansı ‘creodive’ sizin gören gözünüz ve çıkan sesiniz olmaya geldi.

istanbul sosyal medya ajansıMarkanız İçin İstanbul Sosyal Medya Ajansı İle Çalışmanın Faydaları

  • Dijital Pazarlama

Markanız bir ürün satışı üzerine veya bir hizmet satışı üzerine olabilir, öte yandan bir değeri savunuyor ve yalnızca marka bilinirliği edinmeyide hedefliyor olabilirsiniz. Bu doğrultuda istanbul sosyal medya ajansı, tüm dijital ortamlarda varlığınızı daim ettirerek, dijital pazarlamanızı üstlenmektedir. Maksimum hedef kitleye ulaşmak için tüm ağ kanallarını aynı anda aktif biçimde yönetmektedirler.

  • Marka İtibarı

Başarılı bir istanbul sosyal medya ajansı, marka itibarını oturtmak için tüm sosyal ağ platformlarında ilgili hedef kitleye yönelik çalışmalar yaparak önlerine çıkmak için çalışmaktadır. Sosyal medyanın dinamiklerini ve devamlı değişen trendlerini takip ederek, markayı bu yolda başarıyla yürütmek sosyal medya ajansının görevidir. Sosyal medya uzmanları işe nereden başlamaları gerektiğini ve hangi platformda hangi içeriklerle başarı sağlayabileceğini bilecek deneyime sahiptirler.

  • Müşteri Kazandırmak

Markanız ister büyük olsun ister yeni oluşan bir marka olsun, istanbul sosyal medya yönetimi markanızın olabildiğinde çok kişiye erişebilmesine odaklanmaktadır. Sosyal medya yönetiminde adım adım ilerlenmektedir. Bu adımlar sırasıyla; içerik planlaması, içerik onay süreci, tasarım süreci, tasarım onay süreci ve paylaşım süreci olarak ilerlemektedir. Ardından paylaşımların etkileşim alması için sektöre yönelik alakalı hashtag kullanımları ve sektörle alakalı hesapların takip edilerek devamlı beğenilmesi gibi faaliyetler yürütülmektedir. Bu kriterler doğru bir şekilde yapıldığı sürece, amaçlanan etkileşim sayılarına kısa zaman içerisinde ulaşılması mümkündür. Amaç sektörle ilgilenen kullanıcıların dikkatini çekmek ve onların zihinlerinde yer edinerek müşteriye dönüştürmektir. İstanbul sosyal medya ajansı, markanızın değerlerini ön planda tutmaktadır. Hedef kitle ile marka arasında duygusal bir bağ kurmanın faydalarını da göz ardı etmemektedir.

  • Rakiplerden Önde Olmak

İstanbul sosyal medya ajansı, sektör içerisindeki farklı rakiplerin neler yaptığını analiz ederek aslında onların eksiklerini görebilmektedir. Onların eksik yaptığı unsurları, markanız için artı haline getirmek rakiplerden birkaç adım önde olmanıza fayda sağlamaktadır. Sizinle aynı işi yapan markalardan sizi ayıran benzersiz yönlerinizi sosyal medya da öne çıkarmak, kullanıcıların aklında bu özelliğinizle kalmanıza yarayacak ve ilk tercih olma ihtimalinizi arttıracaktır.

  • Gelecek Hedeflerine Hızlı Ulaşmak

İstanbul sosyal medya ajansı , ilk olarak markanın daha kısa zamanda daha fazla kitleye ulaşmasını ve daha fazla etkileşime sahip olmasını amaçlamaktadır. Sosyal medya platformlarında markanın itibar kazanmasına yardımcı olmaktadır. Sosyal ağlar markanın ihtiyaçlarına ve sektöre uygun şekilde yönetildiğinde, beraberinde pazarlama stratejileri de yapıldığı takdirde marka gelecek hedeflerine daha hızlıca ulaşabilmektedir.

  • Zamandan Tasarruf Etmek

İyi bir sosyal medya yönetimi ekibi; markanızın ürünlerini veya hizmetlerini en başarılı şekilde nasıl sergileyeceğini bilirken aynı zamanda bu ürün veya hizmetleri kreatif pazarlama stratejileriyle müşterilerin önüne çıkarıp satışa yönlendirmektedir. Böylelikle hem zamandan tasarruf etmek hemde maliyetten tasarruf etmek mümkündür.

  • Kreatif İçerik Üretimi

Kreatif içerik üretimi kullanıcıların içeriği gördüğü anda dikkatlerini markaya vermelerini sağlamaktadır. Kullanıcılar günlerinin büyük bir zaman dilimini sosyal medya platformlarında geçirmekte ve birbirinin benzeri içerikleri görmekten sıkılmaktadır. Bu nedenle markanızın kendine ait bir üslubu, tarzı ve kalıpları olması hedef kitlenin marka ile sadakat bağı kurmasını kolaylaştırmaktadır.

Bizi sosyal medya sayfalarımızdan takip etmek isterseniz aşağıdaki linklerimize tıklamanız yeterlidir.

https://www.instagram.com/creodive/

http://linkedin.com/company/creodive/

 

Leave a Reply

If you want to leave a review, please Login or Register first.

creodive-iletisim-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Telefon
creodive-whatsapp-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Whatsapp
creodive-teklif-olustur-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Teklif Al
kreatif-calismalarimiz-web-tasarim-google-adwords-sosyal-medya-ajansi
Projeler